هیرادهیراد، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
هیرساهیرسا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

هیراد هیرسا پسرای من

زهرا هستم مامان دو تاگل پسر زیبا

روز تولدت نزدیک هست و من باز شاعر شدم

1398/6/13 12:28
نویسنده : مامان زهرا
475 بازدید
اشتراک گذاری

هیرادم نور زندگی ام کسی نمیداند تو چگونه تمام وجودم را لبریز عشق کرده ای.

به تولد چهار سالگیت نزدیک میشویم و فقط من  و تومیدانیم این روز چقدر با ارزش هست تو به آرزوی بزرگ شدنت نزدیکتر ومن به آرزوی برآورده شدن تمام آرزو هایت نزدیکتر تمام خواسته ام هر آنچه هست که تو میخواهی و غیر از این آرزویی در سر ندارم . همانی شو که می خواهی و هر کاری را انجام بده که از اعماق قلبت تصمیم بر آن داری و خیالت راحت باشد هر جای دنیا هم که بروی مادر برای تو دعا میکند و تنها موفقیت تورا میخواهد .

عشقم بمان زیبایم و دنیایم را رنگی تر از قبل کن .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)