هیرادهیراد، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره
هیرساهیرسا، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره

هیراد هیرسا پسرای من

زهرا هستم مامان دو تاگل پسر زیبا

تولدت مبارک عشقم هیرادم

1397/6/26 8:37
نویسنده : مامان زهرا
421 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من هیرادم تولدت مبارک پسر زیبا و مهربانم .

امروز 26 شهریوره و تو سه ساله که پا به زندگی ما گذاشتی عزیزم مرد کوچکم این روز ها با شیرین زبانی هایت از یادم میبری که چقدر برای بدنیا آمدنت سختی کشیدم اما فقط من و تو بودیم شاهد لحظاتی از تاریخ زندگیمان که فقط به نام من و تو رقم خورده بود و چه شیرین بود لحظه باز شدن چشمانت رو به دنیا با آنکه که با تمام وجودت فریاد میزدی وقتی صدایت کردم لحظه ای ساکت شدی و چشمانت را به من دوختی و تماشایم کردی انگار من و تو از یه جایی خیلی دور تر از آن زمان همدیگرو میشناختیم انگار بودی همه عمرم بودی و من بودم که ندیده بودمت انقدر وجودت و رو حت و احساست برایم آشنا بود که از همان ابتدای تولدت فهمیدم چقدر روحم با تو عجین شده است .

هیراد کوچکم نمی دانستم شهریور میتواند انقدر شیرین و دلچسب باشد و چقدر  تا بعد های بعد ازین این ماه را دوست خواهم داشت ماهی که بهترین هدیه زندگی ام  در آن متولد شده است.

آرزویی ندارم جز بودنت در کنارم با آرامش و سلامتی و شادی کوچک مرد زندگیم همیشه بخند و هیچ وقت احساس تنهایی نکن که مادرت هر لحظه از زندگی اش در حال دعا برای توست که خوب باشی .

تولدت مبارک معجزه تمام زندگی ام . تولدت مبارک

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان صدرامامان صدرا
26 شهریور 97 11:21
تولدت مبارک عزیزمجشن
مهندس زهرا فرجیمهندس زهرا فرجی
26 شهریور 97 12:38
تولدت مبارک عزیزممحبت
هما
26 شهریور 97 23:25
عزیزدلم هیراد قشنگم  وقتی فهمیدم نی نی که منتظر اومدنش هستیم یه پسر گلی است  خیلی نگران شدم وفکرم مشغول شد چطور می تونم ازت مراقبت کنم من که پسر نداشتم باورکن خیلی وقتها ازنگرانی خوابم نمی برد.وامشب همون اولین شب است که عزیزم به من ثابت کردی حق داشتم نگران باشم وزمانی بود که برای اولین بار پوشکتو عوض کردم واون اتفاق جالب افتاد..........تولدت مبارک عزیز دلم  امیدوارم خدای مهربون همه جا مراقب خودت وداداش دوست داشتنید باشه.الهی امین.
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
14 مرداد 98 13:16
تولدت مبارک خوشگلم😘😘❤❤ ممنون میشم مارودنبال کنید