هیرادهیراد، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره
هیرساهیرسا، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره

هیراد هیرسا پسرای من

زهرا هستم مامان دو تاگل پسر زیبا

عشقای مامان

1397/6/6 10:03
نویسنده : مامان زهرا
124 بازدید
اشتراک گذاری

محبت

سلام گل پسرای من

عشقای مامان این روزا هر روز از روز قبل شیطونتر میشید و حسابی آتیش میسوزونید هیرسا گلی هنوز به زور بابا و مامان میگه اما هیراد گلی شیرین زبونیاش دلمونو برده هر کدوم یه جور و یه اخلاق خاصی دارید همین دنیامونو جالب انگیز کرده تو این مدت هیرسا واکسن 18 ماهگیشو زدو دو تا دندون جدید درآورده و هر چی باهاش تمرین میکنیم تا حرف بزنه فایده ای نداره و علاقه ای نشون نمیده هر چند من اینو به فال نیک میگیریم و به همه گفتم که اگه قرار بود هیرسا هم مثل هیراد زود زبون باز میکرد دیگه شیرین زبونیای هیرادم به چشم نمی اومد که البته درستشم همینه .

 عشقای من مدتیه حسابی یاد گرفتید دوتایی با هم بازی می کنید و خونه رو میزارید رو سرتون ولی خیلی قشنگه دیدین شما وقتی با هم بازی میکنید .

گلای من همیشه خوب باشید که من به عشق شماهاست که زندگی میکنم .

فدای شما مامان زهرا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)